یوونتوسی تر از همیشه ( پالرمو 0 - 3 یوونتوس )

یوونتوسی تر از همیشه ( پالرمو 0 - 3 یوونتوس )

روند صعودی شاگردان الگری همچنان ادامه دارد و تیم یوونتوس با یک نمایش فوق العاده و تعداد گل های زیاد موفق شد تیم پالرمو را در هم بکوبد تا امیدوارانه در انتظار روزهای بعدی باشد.

بر این اساس، یوونتوس با ترکیب بوفون - بارتزالی - بونوچی - کیه لینی - کواداردو - استورارو - مارکیزیو - پوگبا - اورا - مانژوکیچ - دیبالا به میدان رفته است.

در بیست دقیقه ی ابتدایی یک بازی سریع و هجومی از تیم یوونتوس شاهد بودیم که بازیکنان پالرمو با نفرات زیاد و تراکم در میانه ی میدان خود، سعی در کنترل حملات یووه داشتند که در این راه نیز موفق بودند.

پیشروی از سوی بازیکنان یووه تا نزدیکی های محوطه ی جریمه ی حریف ادامه داشت اما در آن منطقه با مقاومت از سوی بازیکنان حریف رو به رو می شدند و نتیجه ای در بر نداشت.

دیبالا و پوگبا سعی داشتند با انجام حرکات انفرادی، راهی به سمت دروازه ی حریف پیدا کنند اما تعداد زیاد بازیکنان بر روی توپ آنها باعث می شد که نتوانند حرکت خاصی را انجام دهند.

پالرمو نیز با اندیشه های دفاعی سعی داشت ابتدا دروازه ی خودش را جفظ کند و پس از آن، نیم نگاهی به دروازه ی یووه داشت.

موقعیت های یوونتوس در ادامه بیش از پیش شد اما بی دقتی در زدن ضربات آخر و تحرکات مدافعان پالرمو باعث شد یووه نتواند به گل برسد.

بونوچی، دیبالا، پوگبا و کوادرادو هر کدام موقعیت های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست دادند تا پالرمو دروازه ی خود را در طول 45 دقیقه ی اول بسته نگه دارد.

نیمه ی دوم از ساعت 12:20 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود

در پنجاه و پنجمین دقیقه از بازی، ماریو مانژوکیچ موفق شد سانتر فوق العاده ی دیبالا را با یک ضربه ی سر وارد دروازه ی حریف کند تا یووه به اولین گل بازی دست پیدا کند.

در ادامه پالرمو تلاش بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه ی یووه از خود نشان می داد تا بتواند اختلاف یک گل را جبران کند.

الگری در دقیقه ی 66 تصمیم به اولین تعویض در ترکیب خود گرفت و موراتا را به جای مانژوکیچ وارد میدان کرد تا خط حمله ی یووه از نیرویی جدید برخوردار شود.

بلافاصله تعویض دیگری در ترکیب یووه اتفاق می افتد و کوادرادو که تلاش زیادی در این بازی داشت از زمین خارج می شود و لختشتاینر وارد میدان می شود.

در ادامه یوونتوس سه موقعیت گلزنی دیگر را به راحتی از دست داد تا اختلاف هنوز همان یک گل باقی بماند.

یوونتوس در دقایق رو به پایان بازی سعی در کنترل بازی داشت تا بتواند از نتیجه ی خود دفاع کند و نیم نگاهی به ضد حملات و فرارهای سریع در پشت مدافعان داشته باشد.

و سرانجام دیبالا در میان تشویق هواداران پالرمو از زمین بازی خارج شد و زاتزا به جای وی وارد میدان شد.

استفانو استورارو بازیکن پرتلاش یووه در این بازی موفق شد بر روی پاس زیبای پوگبا دروازه ی حریف را باز کند تا خیال یوونتوسی ها از پیروزی در این بازی راحت شود.

عملکرد تیمی در این صحنه بسیار دیدنی بود و استورارو تیز خلاص را بر پیکر پالرمو وارد آورد.

برتری یووه در این بازی همچنان ادامه داشت و زاتزا بازیکن تعویضی یووه موفق شد به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند و دارو مسابقه نیز بعد از این گل، سوت پایان بازی را به صدا درآرود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: